Monday, March 10, 2008

Parting with my most prized possession

Mine svarte -og hvitrutete sko som jeg kjoepte hos Kristin for kanskje tre aar siden, har naa tatt kveld. Jeg kan ikke titte ut paa regnvaeret uten at dem blir vaate gjennom. Saa jeg maatte til slutt bare gjennomfoere det jeg har gruet meg til saa alt for lenge - kaste dem i soepla. Jeg utsatte det igjen og igjen, men naa innsaa jeg at det var paa tide aa la dem gaa. Faar kjoepe nye,da:)

Her i Edinburgh regner det altsaa om dagen!! Liker det ikke. Bernt og Kenneth er her naa, dem kom paa torsdag og drar i morra. Vi har hatt det koselig, drukket litt pils, drukket vin paa ecco vino hvor juan jobber, hatt fest hos annika paa loerdag,det var moro! Og godt aa snakke norsk naa og da ;)

Om tolv dager stikker jeg hjem! Vet ikke helt om jeg gleder meg,jeg..Er ikk saa mange som er hjemme, og er redd jeg kanskje ikke faar saa mye jobbing. Katrine og Kristin er hjemme da, det er det viktigste!! Gleder meg slik til aa se dere:) Maa proeve aa ikke bruke saa mye penger, og alkohol passer dessuten ikkke inn i min lille diett;) Jepp,jeg er paa diett,jogger annahver dag og spiser bananer og agurker og smaa svensker;) Hehe. Kjempeflink! For naa som Stevie er ute av bildet, denne veltrente, tatoverte, skotsk-talende guden av en bankmann/personlig trener, saa maa jeg virkelig picke up og bli fit og slank og fin og brun, slik at naar vi treffes og det er pinlig saa er i alle fall jeg finere enn ham!! Han er forresten e ordentlig fyr. Som bare gjorde noe helt utrolig teit, som foelge av at han var drita. Og, i hans egne ord, er en dick. Men han er en fin fyr. Han bare vil ikke ha noe forhold. Det ville jo ikke jeg heller. Men..fordelene..var ikke noe aa klage paa.. Kremt, jeg fikk jo bruke treningsstudioet gratis!! Dritbra treningsstudio, paa et 5.stjerners hotell, med jacuzzi og sauna og alt..Ikke feil;) Sukkh. Jaja, faar gaa tilbake til det crappye treningsstudioet paa skola som jeg faktisk betaler for.

Fredag dro vi til Glasgow etter skola! Var deprimert, og bare helt paa maafaa hoppa vi foran,eh,paa toget. Handlet litt, deilige graa skinny jeans fra utban outfitters, og no billige greier fra primark..Deilig!!
Naa er det marketing tutorial. Min gruppe vil ha presentasjon om Barbie. Haha,jeg er virkelig i mitt rette element. Jaja,alt vell,hjertet mitt er fortsatt helt,ingenting knust eller bristet eller affected paa noe vis.. :) Gleder meg til aa se mine fine venner hjemme:)

iluuuuu alle!

No comments: