Tuesday, February 26, 2008

Spenstig og saklig samtidig

Heia heia, da var det paa hoey tid med en oppdatering paa bloggen! Takk sunniva for paaminnelse, hadde helt glemt den bort her..Men,det er jo begrensa med saker aa oppdatere paa da! Lite som skjer i Edinburgh om dagen,skal jeg vaere enig;p

Den ene tingen som paagaar her for tiden,har vell alle hoert om, nemlig at notorisk singel-Marte driver og dealer med en fyr, naermere bestemt 26 aar gamle personlig-trener-Stevie,og dette er jo helt sykt! Hel aerlig,hvem forutsaa dette!? Ikke jeg!! Hehe. Det er jo for all del ikke serioest enda. Men det ser ut som det kan bli det. Hmm,ja,saa faar vi se da. Han trener jo kjendiser, saann, ordentlige kjendiser, saa om jeg ikke liker ham saa godt, kan jeg jaffal utnytte ham paa det omraadet;) Neida. Han har foroevrig gjort meg til sitt siste prosjekt, og skal faa meg til aa spise sunt og trene regemessig. Haha,lykke til :D

Ellers har jeg bynt med to nye fag, markedsfoering og travel industry operations, det er greit. Men i foerstnevnte har vi en stor presentasjon i april,og min jentegruppe har da valgt aa ha om Barbie for vaar presentasjon. SPY. Og i travel ind op er jeg paa gruppe med bestevenn-Juan,det er moro,der har vi en stor innlevering i april ogsaa,som bestaar i aa lage en pakkereise for noen folk, eneste kriterier er at det maa vaere til et annet kontinent og det maa passe til baade vennegruppe og et par..Ikke saa ille:) Haaper vi gjoer den oppgaven paa soer-amerika,saa jeg kan faa litt innsikt til min egen tur;D

Ja,ellers,jeg savner alle hjemme! En maaned til jeg faar se dere da, Bodoe-vaeringer, og ane,elin og daniel,jeg faar jo se paa dere ogsaa i nesten to hele dager:D Tjohei! Da skal vi feire Bolla sin bursdag:D

ILU alle:)

No comments: