Tuesday, September 25, 2007

Nye omgivelser, nye muligheter!

Laise!
Endelig fremme i Edinburgh,og det er ikke så aller verst ;) Har gjort det skrøpelige lille 10 kvadrat-rommet mitt til noe som kan minne om hjemme, og har blitt litt kjent med mine tre roomies - Holly, Andrew og Julian. Trivelig!
Fredag og lørdag forrige uke var jeg "ute" med pappa og Marie, begrensa heftig, men veldig trivelig! Lørdagen klarte jeg i alle fall å bli go'full, og det er jo målet på enhver lørdagskveld.
I går begynte vi med intro-ting på skola, fra kl 9 til kl 16, samtidig som fresher's week pågår på kveldene. Det blir slitsomt,kjenner jeg. Men skal nok overleve! Har hittil bare truffet to som går i min klasse, Juan og Raul fra Spania =) Dem er superkoselige, og forhåpentligvis skal dem lære meg litt spansk;)
Ellers har det ikke skjedd mye enda, men jeg skal nok oppdatere her. Så bare følg med i spenning! Nå er det på universitetet:)

Cheers,mates :)

No comments: